Často kladené otázky

28. 7. 2021

Hledáš odpovědi? Nerad/a někam voláš a nebo píšeš? Mrkni sem.

  1. Umíte servisovat elektrokola?
    Ano! Umíme dělat diagnostiku i aktualizaci softwaru v každém z našich servisů.
  2. Jaké značky elektrokol umíte servisovat?
    Umíme servisovat elektrokola s pohonem Bosch, Bafang, Yamaha, Brose, Vinka, Comp - Drive, Giant a další.
  3. Děláte "chip" úpravu motorů elektrokol?
    Ne. A nikdy nebudeme. Ani u takových elektrokol neděláme diagnostiku a aktualizaci softwaru.
  4. Repasujete baterie do elektrokol?
    Umíme zprostředkovat u partnera.
  5. Jste schopni sehnat originální díly Bosch, Bafang,…?
    Ano, seženeme a vyměníme displej, ovladač, speed senzor, baterii a jiné specifické komponenty elektrokola.
  6. Servisujete také Shimano Di2 a Sram AXS řazení?
    Ano, aktualizujeme Vám software, nastavíme a seřídíme elektrické řazení na Vašem kole.
  7. Chtěl/a bych kolo, které je atypické. Děláte zakázkové stavby?
    Ano, umíme sehnat komponenty a poradit s jejich výběrem, zajistit rámovou stavbu a kolo sestavit.
  8. Budete dělat kurzy základní údržby kola?
    Rádi bychom, ale zatím je to spíš přání. Dáme včas vědět na našich sociálních sítích!
  9. Potřebuji jen vyměnit brzdové destičky/duši/řetěz, to je na chvilku - můžu se stavit rovnou na pobočce?
    Abychom zvládli dodržet všechny termíny oprav, musíme naši práci dobře plánovat. Pokud seš v nouzi, zavolej nám na 800 01 01 01 a my zjistíme, jak je na tom s časem náš nejbližší servis.